Travel

Tuesday, May 1, 2012

Au Revoir Aprillikuu

Siiani imestan, et kuhu küll aprillikuu nii kiirelt kadus. Tegelikult  ei tohiks imestamist olla, kevadega kaasneb igatahes minujaoks palju rohkem tegevust. Olen oma pildimaterjaliga mõnda aega eemal olnud ja teeksin Teile väikese ülevaate ja lisaksin mõned nopped aprilli viimasest nädalast.



Annika sünnipäev. Annika enda meisterdatud sushi ja loomulikult ei puudunud mõnus õhkkond.

 






Väike kontserdi ring Sandraga Genialistide klubis.

Avastasin endajaoks bändi nimega Sibyl Vane. Öeldakse,et oma popiliku arhitektuuri, surfiliku delay ja bluusiliku tundealgega trio võidab kiirelt südameid. Tõstan kaks kätt ja olen totaalselt nõus.



Pulmalised. Arvatav ämm.

Maro-Li



Korporatsioonide rongkäik.


 See aasta oli esimene kord kui ma lõpuks ka Volbriööl korpi jõudsin. Külastasin Korp! Sororitas Estoniae  ( sügisest 2012 kui kõik plaanipäraselt läheb, olen ma üks nendest) ja Rotaliat. Avanev vaatepilt ehk siis meeletu järjekord ehmatas mind ära, kui poleks olnud sõbranna Laurat kes ütles,et nii olevat iga aasta, siis ma oleks suure tõenäosusega ka lahkunud. Pikka ooteaega ma ei kahetse, oli tore.
 










Tordi söömiseks leiab alati põhjuse!

Päikeseloojang minu toa aknast

Janek Ja Liis oma Päevalilli istutamas.









Ilusat Maikuud Teile! :)




1 comment: