Travel

Monday, May 28, 2012

Popsickle Stick Bracelet







Sattusin teise ringi kaupluses huvitava magasiini peale, kui ma õigesti mäletan, siis oli tegemist umbes 1970 aasta väljaandega.(Pack of Fun magazine). Antud ajakirjas oli ohtralt käsitöö nippe  mida lastele tegevuseks pakkuda, endal jäi silma omamoodi käevõrud. Mõelda vaid, tee lihtsalt käevõru jäätisepulkadest. Karta on, et ruttasin poodi, ostsin kohe mitu jäätist ja panin perekonna ränka tööd tegema ehk siis jäätist sööma. Probleem on aga selles,et nendest ei tulnud midagi välja, küll ma keetsin neid kauem ja üritasin neid pehmemaks mudida, lootusetu, katki läksid. Ainuke pulk, mis ideaalselt paindus ja sobitus ümber käe hästi, oli saadud tänu kiirele kohvipeatusele, kus mulle anti see tüüpiline puitpulgake kohvi segamiseks.
Seega soovitan Teil hoopis kasutada just neid pulki, mida pikem seda parem!
Otsustasin sõbraga ühe kohvi ringi teha ja valisime välja Coffe In-i. Eelnevalt olin sõbrale oma plaane tutvustanud. Sel ajal kui  neiu agaralt meile jooke valmistas, täitsime meie minu käekotti  pulkadega. Kerge piinlikuse hetk oli vaid siis kui avastasime, et valvekaamera otse meie suunas on. ( Mida kõike küll inimesed tänapäeval ka ei pätsaks....)








1. Keeda pulki ca 20 minutit
2. Hakka pulki ükshaaval välja tõstma, mudi need omakorda kergelt läbi
3. Painuta pulgad piisavalt kitsasse klaasi
4. Lase neil ööpäev seista
5. Kaunista oma maitse järgi

Ise valisin seekord lihtsa hõbedase tooni.



Mulle on alati pakkunud naudingut kanda nn võlts metallehteid nt lennujaamades. Konrtollijad vaatavad alati Sind ilmega " hahh tibikene, Sa pead kõik need metallkulinad ära korjama,et läbida saaksid " ja nähes siis nende nägusid kui  rahuga kõik läbin ja ükski masin uilgama ei hakkagi.
















No comments:

Post a Comment